Copywriting

 

Wervende teksten schrijven voor je campagne is iets anders dan omschrijven waar je project om draait en waar je funding voor nodig hebt.

Ik leer je dit tijdens een workshop, maar misschien wil je een extra correctie ronde op de tekst die je al hebt geschreven. Of wellicht wil je het uitschrijven volledig uitbesteden. Want het is waar, schrijven en dan met name overtuigende copy schrijven voor je campagne tekst is een vak apart.

Het kan het verschil maken tussen wel of niet gefund worden.

Maar tekst is niet alleen belangrijk voor je pitch op je campagne pagina en je pitch. Ook voor jouw videoscript, alle e-mails en updates op social media is het heel belangrijk dat je wervende teksten hebt. En dat hier een lijn in zit met al je andere communicatie uitingen.

copywriting

Kun jij in een zin mensen overtuigen om mee te doen? Weet jij waar in je pitch en propositietekst je een CTA moet verwerken? En hoe je dat verder doorvoert in je al je emails en socia media updates? Dan is het goed als we gaan samenwerken.

Meer over samenwerken