VIP Programma

Focus je op dingen waar jij goed in bent en wordt ontzorgd in de campagnevoering

tasso-crowdfunding-advies-blue-banner

Herken jij je in een van de volgende zaken?

Je weet wat crowdfunding is en waarom je het in wil zetten.
Liefst besteed je zoveel mogelijk uit, zodat je kan focussen op je core business.
Je bent op zoek naar iemand die je ondersteunen met het opzetten en inrichten van je campagne.
Je wil niet het risico lopen om de verkeerde beslissingen te nemen.
Je wil de power van een aparte marketing- en campagneafdeling tijdelijk inzetten.
Je wil werken om jouw bestaande netwerk in te zetten om funding op te halen.
Je wil het crowdfunding succes op lange termijn vasthouden.

Dan kan ik je helpen.

[bftpro-form-start 4]

*Voornaam:
[bftpro-field-static name]

*E-mail:
[bftpro-field-static email]

[bftpro-submit-button 4 “Subscribe”]

[bftpro-form-end 4]

 

Dit programma is helemaal afgestemd op degenen die precies weten waarom ze voor crowdfunding kiezen, welk type geschikt is en welke meerwaarde het oplevert. Ben jij die persoon?

Ik kijk graag met je op welke onderdelen je ondersteuning nodig hebt.

Hoe je tijd, netwerk en energie optimaal kan inzetten om het maximale uit je crowdfunding campagne te halen.

Tegelijkertijd bespreken hoe je slim gebruik kunt maken van de commerciële voordelen die crowfunding biedt. Zodat je ook op de lange termijn profiteert van jouw crowdfunding succes.

Tijdens het gehele traject gaan we zeer effectief om met jouw budget.

Wat levert een samenwerking op?

Nieuwe klanten en leads voordat je jouw product of project lanceert.
Een contactpersoon voor al je crowdfunding zaken.
Enorme tijdswinst doordat je meteen kan starten met crowdfunding.
Een campagne die bijna helemaal vanzelf loopt.
Een planning op basis jouw netwerkfinanciering.
Klanten die JOU betalen om je product te mogen testen in plaats van dat jij testpanels moet betalen.
Gratis reclame voor jouw bedrijf/ organisatie en product of project.
Extreem veel sympathie en betrokkenheid van klanten.
Omzet VOORDAT je een marktintroductie maakt met je product of dienst.

Maatwerk

Wil je volledig ontzorgd worden of juist op specifieke onderdelen ondersteuning? Dat kan. Ik werk met verschillende pakketten die modulair zijn samen te stellen.

De start van onze samenwerking is het bepalen van de juiste strategie en campagne aanpak. Cruciale beslissingen die we hierin maken zijn: je crowdfunding doel, doelbedrag, welk crowdfunding platform geschikt is en hoe inzetten op de lange termijn voordelen die jouw campagne biedt. Hiermee kunnen we de campagne opzetten. Heb je een groot deel al zelf bepaald? Dan kijken we hoe deze naar campagne doelstellingen te schrijven. En hoe we hierin gaan samenwerken.

In dit pakket bouwen we aan jouw crowd. We bepalen de juiste kanalen waarmee we jouw crowd bereiken. Maar zetten ook middelen in om jouw crowd vast te houden en te laten groeien.

Wist je dat je kan uitrekenen hoeveel funding je uit je netwerk kan halen? Hiermee verkrijgen we een realistisch beeld van alle doelstellingen die we tijdens de campagne moeten halen. We berekenen wat jouw funding potentie is. En hoe je de hoogte van dit bedrag kan beïnvloeden.

Nadat je een crowd hebt opgebouwd, gaan we deze vasthouden en warm draaien voor jouw campagne. Uiteindelijk kunnen we zo zorgen dat je vanaf dag 1 verzekerd bent van pledges of investeringen. We laten hiermee zien dat we tractie hebben en bouwen hierop voort. Ook tijdens de campagne blijven we je crowd via verschillende kanalen en middelen betrekken.
Tijdens de doorlooptijd zullen wij een aantal acties doen waarmee we jouw crowd nog groter maken en daarmee het funding doel gaan bereiken. Hier komt het vooral aan op een goede timing en het inzetten van de juiste middelen voor de juiste doelgroep.
Het einde van je campagne is het begin van een duurzame relatie met je crowd. Ik help je bij de zaken die je zeker moet doen aan het einde vd campagne. En bij de mid- en lange termijn doelstellingen op basis van jouw campagne.
Afhankelijk van jouw ondersteuningsbehoefte zet ik indien nodig verschillende experts in om jouw campagne vorm te geven. Denk aan een filmer, copywriter, vormgever of social media manager. Ik werk hiervoor met vaste experts zodat ik de kwaliteit en een scherpe prijs kan garanderen.

Wil je het campagne management uit handen geven, dan bied ik dat ook aan. Je bent dan volledig ontzorgd in het draaien van van de campagne en alle praktische zaken. En jij kan je focussen op je core business , het geven van interviews en inhoudelijk bezig zijn.

Ik werk op basis van resultatenafspraken. Voor elk onderdeel waar je ondersteuning nodig hebt, spreken we vooraf een doelstelling, deadline en budget af. Tegelijkertijd adviseer ik ook om budget vrij te maken voor out of pocket kosten zoals social advertising, AdWords of online tools. Zo kom je achteraf nooit voor verrassingen te staan en kunnen we volledig focussen op het succesvol maken van jouw campagne.

Referenties

Meer dan $100.000 voor een item tracker die nog niet eens op de markt is. Is dat mogelijk zonder leningen of andere moeilijke financiele constructies? Ja! Dat is waarmee ik het Roemeense Tintag geholpen heb op het Amerikaanse platform IndieGoGo. Tintag haalde door dit succes zelfs de Forever Funding status op het platform. Ondersteuning met referral marketing en online exposure (pr/media). 
Tintag
Item Tracker (IndieGogo)
Campagne Boost voor Kickstarter campagne. Binnen 2 weken de overige 50% van het doelbedrag weten te halen door een boost in traffic naar de Kickstarter pagina  en wereldwijde online exposure. 
WaterDrop
Duurzame water draagtas (Kickstarter)
Om meer draagvlak te krijgen van de bezoekers en om funding op te halen, wilde Kanaalpop crowdfunding inzetten. Ik hielp het team met het bepalen van de juiste strategie en opzetten van de campagne. Daarnaast hielp ik tijdens de doorlooptijd met monitoring en coaching. Resultaat 105% van de funding! En met deze ervaring en kennis draaide Kanaalpop in een nieuw jasje (ReitdiepPOP) dit jaar wederom een crowdfunding campagne. Met succes, weer 105% op de eindteller.
Kanaalpop
Festival (Voorjebuurt)
De Nederlandse artiest Typhoon en documentairemaker Herbert hielp ik in 6 weken tijd van 7% naar 130% funding! Voor de campagne maakte ik met hen essentiële strategische beslissing en ondersteunde bij opzetten van de campagne en tijdsplanning.
Typhoon
Documentaire (Voordekunst)

[bftpro-form-end 4]

Hoe werk ik?

1) Intake

De allereerste stap is een telefonische intake waarbij we kijken of ik jou verder kan helpen op basis van een aantal kerngegevens.

 

2) GRATIS STRATEGIE SESSIE

Daarna nodig ik je uit voor gratis strategiesessie via Skype. Tijdens deze sessie leg ik je in grote lijnen voor hoe ik de campagne wil aanpakken.  En doe ik een concreet prijsvoorstel voor onze samenwerking.

3) START SESSIE

In deze sessie kijk ik met jou en eventueel je team hoe we de campagne gaan inrichten en gebruiken we de strategische beslissingen om middelen te bouwen, op de juiste kanalen in te zetten en jouw crowd te bereiken.

Meer weten? Vul  je naam en email in, dan neem ik meteen contact op.

[bftpro-form-start 4]

*Voornaam:
[bftpro-field-static name]

*E-mail:
[bftpro-field-static email]

[bftpro-submit-button 4 “Subscribe”]